Reklamace a vrácení

Jak vrátit zboží?

Pokud je nákup poškozen, můžete zboží jednoduše vrátit nebo si jej nechat vyměnit během 1 měsíce od data doručení zásilky.

Vrácené zboží musí být v původním stavu, v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem.

POZOR Výrobky, které byly používány nelze vracet.

Na prodejně vám bude produkt vyměněn. Při řádném a oprávněném vrácení produktu poštou vám bude hodnota produktu vrácena na bankovní účet do 14 dnu. 

vrácení v prodejně

Pro vrácení na prodejně si nezapomeňte vzít s sebou vytištěnou fakturu vaší objednávky (zaslaná emailem).

Naši pracovníci se o vaši žádost postarají a vytvoří dárkovou kartu nebo vymění zboží. Volba je na vás!

vrácení zboží poštou

Nachystejte si produkty, které chcete vracet a zabalte zboží tak, aby bylo maximálně chráněno při přepravě, ideálně do původního balení.

Odešlete zásilku na následující adresu :

Sister`s project s.r.o.,
Rámová 739/1
110 00 Praha 1
Česká republika

Pozor: náklady na odeslání vraceného zboží hradíte vy.

Před případným vracením si prosím zkontrolujte produkt, zda odpovídá podmínkám vrácení zboží. Pokud tomu tak je, přistoupíme k proplacení formou, která odpovídá vámi zvolenému způsobu placení, nebo formou Online kreditu.

*Podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách.